dissabte, 30 de juliol del 2011

21.- JARDÍ FLORIT ... roda poètica juliol 2011



30 – 7 – 11
RODA POÈTICA JULIOL 2011-07-01
21.- Jardí florit
de lletres, paraules...
Cadenes i ses baules
En l’escrit.
Jardí perfumat,
sons llegits, poesia...
A l’oïda dia a dia
arribant fins l’estrat.
Jardí farcit
d’idees que naveguen
i a la RODA no neguen
presència,guspira, crit.
..................
Tenim el nou jardí
Fet.
Guardem-lo a dins del pit
recordant-ne bell neguit
tret
d’un dia a dia
d’un juliol de poesia.
............
GRÀCIES CARME. GRÀCIES A TOTS.  


4 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Gràcies, Anton! Fins la propera, a veure si encara tinc ànims de fer-ne més!

Pilar ha dit...

Ets un dels millors jardiners que he conegut, Anton.
Coneixes el millor adob de les paraules.
Un somriure i un petó.

rebaixes ha dit...

En aquest jardinet dues roses, com comentaris al post... Casualitats. El subconscient no sé que em vol dir, ni quina relació hi vol trobar... Misteris. Per què vaig fer eixa foto? sabia que vindria aquí? qui sap si un dia sabrem descobrir tot aixó que ara m'estranya. bonhora amigues. Anton.

Potser pari uns dies per aquí i em dediqui a altres quefers. Parat segur que no.

Tatuagem ha dit...

Cada jardin necesita su rosa para que lo ilumine!

Besos!