dimarts, 7 de juny del 2011

PETITESES... fotos google imatges


PETITESES.- Quan estaven tant juntets  després  de  barallar-se amb la piloteta em va donar l'impresió 
que feien propaganda a París del nostre estimat equip blaugrana.

També vaig pensar que quan jo era menut, qui sap si a NADAL,- potser, per allò de la llengua -ja l'haurien batejat per decret NAVIDAD, cosa que el règim i religió haurien aplaudit.

Em va circular per la clepsa una consulta a l'altre contrincant, FEDERER, FEDERER...  i ser de la CONFEDERACIÓ..., per que no li pregunten com és tot això dels règim  FEDERAL... per que ell ha pujat amunt, amunt . I nosaltres amb tot això de les AUTO... no en sortim. Clar, un auto diuen que es mou amb gasolina i quan va tant cara... estalvi.


3 comentaris:

Assumpta ha dit...

Aquests dos colors, quan es veuen junts, fan sempre tan bonic!! ;-))

Galionar ha dit...

Molt bo, Anton; però em sembla que van dir que en Navidad és un forofo del Reial Madrid...
Amb tot, sí, aquests dos colors de la foto, junts fan molt bonic.
Una forta abraçada!

M. Roser ha dit...

Curiosa casualitat, però sí, en Nadal és "blanc"...
Això dels noms, abans el meu carnet deia Rosario...ara ja no.
Petons,
M. Roser