dimecres, 17 de novembre del 2010

CASTELLS -- 2ªentrada JOC LITERARI Nº 181 PROPOSTA J.M. TIBAU

Joc literari nº181 CASTELLS
.....................
Catalunya fa castells
Amb senderi i voluntat,
Avui si que estem contents,
Quin honor que s’han guanyat !!

Quin honor que s’han guanyat,
Catalunya fa castells.
..............
Ai, com crida el cap de colla,
L’anxaneta quasi és dalt
I a baix el crit bull l’olla...
Castell fet i despenjat.

Castell fet i despenjat
Ai, com crida el cap de colla.
..........
Podem estar satisfets
D’assolir-ne el gran penó.
Nostra PATRIA amb castells
Té dret de ser-ne NACIÓ.

Té dret de ser-ne NACIÓ.
Podem estar satisfets.

.

5 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

fantàstic, moltes gràcies, jotes i castells agermanats!

Carme Rosanas ha dit...

Això és tot a una celebració per aquesta bona noticia!

Molt bé, Anton! Jo també me n'alegro moltíssim!

I el teu final és definitiu!

Pilar ha dit...

M'encanta, m'encanta i m'encanta!!!Nomès em falta una música de gralla feta expressament per a la teva jota i començar a ballar.

Assumpta ha dit...

Siiiii!!!

La nostra pàtria!!
La nostra cultura!!
Les nostres tradicions!!

Magnífica jota-homenatge a aquesta tan bona notícia del reconeixement dels Castells com a patrimoni de la humanitat!! :-))

VISCA CATALUNYA!!

montse ha dit...

Una gran jota per un gran moment.