dijous, 2 d’abril del 2009

245 -- TENiM ELS JOs TRANSPARENTS -- foto Montse Subirats.

foto Montse Subirats

2 – 4 – 09
Tenim els JOs transparents
que tothom veu a la primera.
En segon pla la defensa,
la ma al davant parant el cop
i no deixant entrar que s’assabentin
de les nostres íntimes veritats

Com la pedra
endurida dins d’ella,
si no és xafant-la
no entrarem
en la intimitat del seu ser.

Sols ens protegim.
Sols ens defensem.
Sols ens amaguem
i deixem veure part
del nostre ser interior.
No podem abocar el sac
de perfeccions i imperfeccions
davant els altres...,
que ho sàpiguen tot !!
Nostra íntima seguretat
resideix en amagar,
covar el JO en que
nostra existència
es realitza i neix.
El principi de nostre interior
no el podem ensenyar...
Nostra cuirassa personal
seria fulla al vent,
secret propalat,
a la intempèrie...
Perdríem la identitat?

4 comentaris:

Carles Casanovas ha dit...

Una de les primeres questions, que em vaig plantejar a la infantesa, a la adolescència i fins i tot ara, és
la identitat personal :
Per què jo sóc jo i no un altre ?
Que n'haig de fer de la meva identitat i de la meva privacitat, de la meva vida, del meu passat i del meu futur ?

rebaixes ha dit...

Jo ja sé que sou un home cabal, amb un quefer en el mon, encara que ens posin trabes arreu. La constància i l'esforç i la voluntat, molt important,han de fer que no claudiquem en el que som i volem ser.Anton.

Assumpta ha dit...

Caram, Anton... tot això fa pensar molt... "No podem abocar el sac de perfeccions i imperfeccions davant els altres... que ho sàpiguen tot!"

No sé pas que ens passaria si no poguessim guardar-nos una mica del nostre "JO" només per a nosaltres mateixos... però perdre la identitat... jajaja.. no ho sé. Es difícil, eh? :-)

rebaixes ha dit...

Que faci pensar, millor. Crec que tots guardem quelcom del nostre EGO, que ni nosaltres mateixos de vegades, sabem com reacciona.Anton.