dimecres, 25 de febrer del 2009

218.- I 3º, HAIKÚS DE FLORETES D'AMETLLERS


Dins la Bruixeta

ensenyant pit de dona

Pètals vestint-la
---------

En front el Tormo

vigilant la vallada.

Aigua de roses.



I 3ª HAIKÚS DE FLORETES D'AMETLLER.




16.- Espona et guarda.
Mataren tes ancestres.
Destral tallanta
.


17.- Rebrots de terra
Senyal vella prosàpia.
Futura espera
.

18.- Avui floreixes,
Cotó fluix ensenya
La pollancada.

19.- No t’empeltaren
De classe de senyoria.
Amarg fruit dones.


20.- Volen els pètals.
El vent els tira a terra.
L’instant perfumen
.

4 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Me'n vaig amb el teu instant perfumat, que perfuma el meu, encomanadís de mena.

zel ha dit...

ametller florit
prenyat de fruita tendra
futur panellet

mira, un altre!!!!

Petons plens d'olor
pètals rosadets i blancs
paraules d'Antón

Petons, estimat!

rebaixes ha dit...

Aquests dies em veig envoltat de una visió de postal quan miro el paisatge, rotlles extensos ce blanc, punts com ratlles o punts de is, i les mans volen collir i guardar que no fagi una ventada i marxi tot l'encís visionari... també el perfum que dasaparegui. n'he collit per tots, potser massa...Anton.

rebaixes ha dit...

Vaig sortir amb el trocet de xoriç que em vas donar curosament en la safata de tots i amb el gustet incomfusible he olorat aquest be de déu de blancúria... Encara no s'ha fos, espera que el presseguer el segueixi. Lha cridat, ja és temps, i fins el cirerer s'embadurnarà de blanc i escoltarà aquests versets teus plens d'estima. Que seriem sense sentiments?/Que properi la cura, que puguis còrrer noo sols amb les cames del cap.Anton.