dijous, 18 de desembre del 2008

169 -- ARBRE SOL QUE CAMINES ESPERANT...

NOTA INTERESANT-- La Vanguardia ha escanejat tots els seus diaris des del 1881 i es pot consultar gratis a hhtp://hemeroteca.lavanguadia.es/search.html -- Mho ha facilitat la Mariona a les 7. 03
17 – 12 -08
Arbre sol que camines esperant el vent.
El vent que neteja tes fulles de la pols.
La pols que s’ha culivat en tes rames.
Rames que son imperi d’ombres .
Ombres que lluiten quan es mou el sol.
El sol que sa foguera crema la terra.
Terra que lluita per sobreviure del temps.
Temps que s’endu el coratge del treball.
Treball que sua i busca el vent
Que li tregui la pols ,
Que les rames portin ombres
Ombres que parin el sol ,
Sol que no cremi la terra.
Terra que no segueixi el temps.
Temps que consoli el treball...

Gran treball per un arbre sol.
Ajudem al arbre !!

Hi serem a temp ?....

2 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Anton, que tindries un momentet per passar pel meu blog?

rebaixes ha dit...

rebaixes ha dit...
T'dmirava i de vegades no gosava entrar a comentar, ara estic estupefacte. No em mereixo tanta atenció...Em cauen llàgrimes d'alegria... com ho pago eixos moments esplèndits que em brindes i tots em brinden. Avui més que mai GRÂCIES.GRÀCIES,...GRÂCIES !!!!!!!
Fins la foto. Amb el que jo estimo aquesta... Es una acuarela meva d'una foto del bateix de la Tamara, ara té deu anys.
Que puc fer jo...? Anton.

19 / desembre / 2008 12:29