dimarts, 6 de juny del 2023

UN INSTANT...

 

divendres, 10 de febrer de 2012

I NO TINDRÉ POR... una prova amb ceres



Una prova amb ceres
..........

Un instant
embellirà colors
al meu viure.
Barrejaré
amb pinzell
la policromia
i em parlaran
cadascun
dels seus miracles
i retornaré al blanc
de la llum
i al negre
que ens escarrassa
les nit d’ull tancat
i esperit obert
a la fantasia del somni...
...i llampurnetes
veuré rodejant-me,
espurnes amigues,
xispetes de coloraines.
I no tindré por.
Seré valent?

1 comentari:

qui sap si... ha dit...

Jo veig el meu riu vell com jo
i navegant aigües avall
amb l’espenta del vent
que em bufa ara cap al sol,
ara cap la lluna
amb les ribes una a cada vora
oferint els arbres besant les gotes
que els hi arriben,
seguint els camí
que la llum reflexa
per poder-lo seguir.
Vull veure les aigües salobres
per acabar els camí i descansar.