diumenge, 30 de gener del 2022

 IMPRESSIONS 18.- Ara no bufa el vent en meva muntanya que em sosté i em suporta... Miro a dos bandes i el crestall se'm fa estret... Prop la carrasca em mira. Ella arrelada es procurà sabates de bones soles i bons lligams i es quedaria allí fincada...Ella sola ho disposà i quieta té sa llibertat... veig els esbalços on vol viure...M'ajuda a pensar en els equilibris del SI i el NO... Seré prou valent? Si ve un trontoll de tempesta més fort que el d'ahir, aguantaré...? Es la meva llibertat que perilla, però dalt de tot del serrall calcigo el moment en que les traïdories poden pujar a abatre'm...Posaré arrels a les sabates... ANTON T.E.- 30-1-19

113.- Sols un brogit d’escarabat destrueix el silenci. Tanco l’oïda al desconcert.
114.- Les tisores retallen el vestit del dubte, la incomprensió...Cremaré els retalls ans no revisquin.
115.- Cremaria tot l’encenall d’odis en la foguera on la supèrbia volia vèncer la tempesta que la suplantava.
-116.- Davall la gorra les idees encenien el llumí d’il•lusions i anhels.
No hi ha cap descripció de foto disponible.
Tu, Montserrat Masip Miró, Dolors Fortuño Escoda i 8 persones més
2 comparticions
Comparteix