divendres, 31 de maig del 2013

MOIXONETS I TRENET.... aquarel·la



4.- 29– 10 -10
-Quanta bondat atresores !!
Finestral tancat. El sol se’l mira.
El vent sospira. El núvol calla.
Un ocellet al brancal es planta
L’ocellet desitja entrar a la casa
Ha vist pel vidre...
Ha vist que la taula és parada,
que una nina escaiola prepara
per un moixonet trist
que té en una gàbia.
L’ocell, al bec una pedra menuda...
-Xin, xin... Obre, filla, tinc gana... !!
( L’ocellet és l’ALEGRIA
que en l’habitacle falta ).
El finestral s’obre...
- Volant vinc a taula.


5 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Ens hem trobat amb els ocells, avui.

Tens raó un ocellet dóna alegria. Potser per això n'hi dibuixat tot un rengle.

Una abraçada, Anton.

rebaixes ha dit...

saps que tinc que fer 250 pintures d'aquest estil per deu llibres que tinc mig preparats..AQUAREL·LES I TRENETS.De vegades em posso a pensar si m'he tornat boig...La tossuderia la devia heretar amb molta consistència i no sé si cauré del ruc.. //tot això em dona poc temps per anar de parranda... // Per allà a facebook és més ràpit i pots correr en poc temps mlta cosa i t'assabentes de tot // aquest blog meu em va lent i per anar a qualsevol lloc em migro ( deleixo)
Be, continuaré amb la ruta... Anton.

Carme Rosanas ha dit...

T'admiro, Anton.

Llàstima que a mi el Faceboook no em va agradar i no hi sóc. A vegades em sap greu, però no em decideixo a tornar-hi.

M. Roser ha dit...

Feia temps que no passava pel teu blog Anton, perquè tenia problemes per entra-hi, però avui he vist aquests ocells tan bufons i m'han ajudat a fer el pas.
A mi el Facebook, no m'agrada, precisament perquè has d'anar massa de pressa, sinó et vols quedar enrere. Amb el bloc, vaig el meu ritme. M'en vaig fer, però no hi entro gairebé mai.
Em sembla molt bona idea aquesta col·lecció...
Bon diumenge, Anton.

rebaixes ha dit...

Jo tinc i he tingut molts problemes amb el blog d'un any o abans... No em tira ni avant ni enrere i he d'estar temps preciós... Aixó i altres feines com la que comento que l'hagi deixat, voldria fer tot lo dels llibres i desprès veure la forma de que funcioni aquest o un altre. No es que no m'agradi fer tertúlia per aquí es que m'hi he de passar temps i temps com us deia...
espero continuar quan sigui possible. Anton.