dimarts, 20 de setembre del 2011

UN RECORD, UNA ROSA.... aquarel·la de l'Anton


Aquesta humil aquarel·leta la he dedicat al blog de la GALIONAR, - ESPAI  DE GALIONAR -un lloc de suavitat de paraula escrita i amb regust de dolç perfum. Aneu-hi. Anton.

20 – 9 – 11
Oh, bell jardí extens, dilecte,
ple de paraules i perfums,
tu m’acompanyes en hores baixes,
jo en tu admiro bellesa i atributs.
Dins teu la rosa naixia blanca...
Un ocellet s’hi culivà damunt
i un gotim de sang d’ala trencada
la transformà en roig curull.
Ara, la flor figura apassionada,
Exposa ses virtuts i son color...
Un jorn collida serà per regalar-la...!!
L’agraïment vol retre estimació.

6 comentaris:

Pilar ha dit...

Preciós regal de roses i paraules, per a un espai ple de sensibilitat.

Galionar ha dit...

Moltíssimes gràcies, Anton, artista. Aquesta bella rosa que m'arriba de tu fins als meus ulls és un regal impreuable, i el poema d'una generositat immerescuda..., però que m'ha fet molt feliç.
Amb el teu permís, el duc al meu espai, que en gaudeixi tothom qui hi entri.
Una molt gran abraçada!

Jordi Dorca ha dit...

Anton,
Reculls molt bé l'esperit de Galionar. Les seves notes, els seus colors.

carina ha dit...

Quin regal més bonic! Passo a fer-li una visita com recomanes. Gràcies

Carme Rosanas ha dit...

Un regal preciós i unes paraules ben encertades per l'Espai de la Galionar.

M. Roser ha dit...

Unes paraules molt encertades acompanyen aquesta preciosa rosa, proveu de mirar-la de lluny, canvia totalment...
Petons,
M. Roser