dissabte, 2 de gener del 2010

482 -ES BALANCEJAVA EL GROC SEMBRAT... aquarel·la pròpia

aquarel·les pròpies

1 – 1 – 10

2 .- Es balancejava el groc sembrat.

com cabell teu que m’acarona.

El ventijol del desig

que sap de gust de llavi tendre,

de parpelles aclucades

i pensaments lliures de nafra

inundava el mirall engelosit

de la plana del teu cos...

Es balancejava el groc sembrat

en la fantasia que viu

en les puntetes dels dits,

- espiga de blat que suavitza

la teva pell que la gema prem

i vol collir el gra i fer farina -.


Pa sagrat

molla i crostam

que dins el cos es fa carn...

Carn encarnada

d’un sembrat

que fou gra d'espiga.

3 comentaris:

assumpta ha dit...

No cal que et digui que admiro les teves aquarel·les... les trobo sempre genials i que si es comparen amb l'original, encara es pot apreciar molt més aquest treball teu. Felicitats! ets un artista complet!

Hem començat un nou any i un llistó que cada dia pujes més amb aquests poemes. Si el d'ahir em va encantar... aquest el trobo també bellíssim! No sé com explicar-ho millor.

Gràcies per trobar sempre en aquest espai un polsim de màgia.
Petons, Anton.

rebaixes ha dit...

Em satisfà el ser l'Anton, no em puc canviar Es allò de ser irrepetibles. També et veig a tu. -l'assumpta - la delicadesa feta escrit, ma que condueix els fils de l'estima i fa que qui els sent prop es senti acaronat per un buf de joia i fantasia. Deu ser el ventet fresquet que alena que em porta paraules de caliu per compensar.Almenys que l'humor i el bon fer ens acompanyi, així els mals moments com a tu i a tots ens en toquen els sabem suportat més plàcidament.Si mirem cada dia com un instant llarg, potser podrem comprendre que el viure és per nosaltres, no ens fatiguem dels moments durs i crus, al costat el pèndul en porta un de més suau, més suportable, més beneficiós... Ui, com m'enrollo, semblo una persiana. la mestressa em crida a dinar, després a collir olives i moure l'osamenta ... Tinguis. tinguem tots una bona tarda. Anton

Carme Rosanas ha dit...

Anton!

L'altre dia havia de marxar amb una mica de pressa i et vaig deixar un comentari d'agraïment pel teu post una mica a mínims... ara m'he pogut connectar una estoneta i em poso al dia, rellegeixo i llegeixo els dos nous que hi has posat. Estic totalment d'acord amb l'assumpta. Semper és un plaer llegir-te i trobar-te. Gràcies per tot, gràcie s per ser-hi. I molt bon any que hem començat ja.