dimarts, 9 de juny del 2009

304 -- EL DESIG - 3º -- fotos pròpies.

Avui al blog 365 CONTES, hi figura un escrit o relat meu cedit pel repte
que s'ha posat Bajoqueta a complir en aquest termini d'un any seguit de relats.
Una iniciativa elogiable que em d'intentar entre tots poortar a terme, us ho demano
igual que ho sol·licita el conductor l'inefable ,Bajoqueta. Anton.
9 – 6 – 09
-Trauré les verdes fulles
que tapen el teu pit
per que el sol et besi
....–
parla directe el desig.

Avui camina
per la frondositat
veient en son mirar i delit
la immensitat subjugant
de tot l’arbriu.

Té seves metes precises
que proclama decidit.
Confessant la seva pressa
d’aconseguir, d’aconseguir.
Ses ulls es materialitzen
l’acció clama destí...

- M’encanta ton color i tendresa,
l’innocència en que vius
M’encanta tenir-te prop
préssec de mugró fi,
que els meus llavis et besin
i amb fruïció et mosseguin
i em duguin al paroxisme,
em duguin a l’infinit.

2 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

la fruita dalt de l'arbre és una bona imatge del desig

Cèlia ha dit...

Perquè el poema te l'havia llegit perquè no puc treure els ulls dels préssecs! (boca aigua...)