dijous, 30 d’abril del 2009

269 -- POEMA MIG ERÒTIC.-- fotos Google.


POEMA ERÒTIC

4 – 4 – 09
La lluna avui s’ha adormit
Rere fosca nuvolada.
Se li ha apagat el llumí
I ara és muda flamarada.
Canta-li verset florit
Que desperti desseguida
Que inundi de llum la nit
I doni a la fosca vida.

.................................
Passejant van de la ma
La parella que s’estima
Porten la garba del blat
Per fer-ne bona farina
D’abraçades i petons
Volen omplir-ne la sina...
Busquen ombra i bell racó
Per covar-ne la barrina
La prunera els darà jaç
Llençol serà fullaraca
hi van els dos de bon grat
no aguanten amor que raca.
Quatre sedes, quatre mans
vesteixen la pell calenta.
Caminen amunt i avall
son dits de delicadesa
Que desbotonen fermalls
i lliuren cels on hom resa
..............................
Fullaraca fa sondroll
un volcà l’amor vomita.
Belluga ara com sol cos
prunera mira i s’excita
Comença a cantar-ne un grill
de violins simfonia
I airet dolç porta la nit
musica que és alegria.
Sargantana troba el cau
perceben cossos delícia
Complaença als dos els rau
En la íntima carícia.
..........................
El núvol desfà llençol
i la lluna aguaita plena...
La quietud ara és consol
la llum, la prunera emplena
.

No n'escric gaires de caire eròtic. Voldria entendre que és finet, ja que avui fa quaranta nou anys que ens varem casar i m'ha fet gràcia possar-hi una cosa adient. Jo crec que som una parella que ens hem sabut avenir en els moments de joia com en el moments de pena, i aquí seguim en molts estadis com el primer dia, en altres... doncs, no cal fer confesions insípides. Si veniu i ens voleu desitjar un bon dia, doncs, gracies... A la taula, que està parada hi ha de tot per cel·lebrar-ho hi esteu convidats. Ah, una cosa fins el menut de quatre anys ens ha felicitat. Anton.

11 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Moltes felicitats, Anton. per a tu i per a la teva dona. El poema eròtic és molt bonic i sobretot adient a un dia d'aniversari de noces. Deu estar contenta!

rebaixes ha dit...

Gràcies, Carme. Els dos som com una sola peça. Anton.

Assumpta ha dit...

Feliç aniversari!!

L'any que ve, noces d'OR :-))

zel ha dit...

Jo no m'ho vull perdre de cap manera, us he de felicitar de tot cor... a ella no la conec, però té un mestre d'amor al costat i això fa de mal perdre i de bon celebrar... Antón, gaudeix del dia, de la vida de l'amor, l'amistat i la companyia...som tants que ho celebrem amb tu, amb vosaltres... t'estimo, us desitjo molts anys més, molts, hi ha persones que s'han de guardar per llavor, que necessitem un planter de bona qualitat humana, càlida i tendre, forta i sensible...

fada ha dit...

Moltes felicitats, Anton i també a la teva dona! Fa goig de sentir parelles de tants anys... Us en desitjo molts més. Una abraçada i molts petons.

Cèlia ha dit...

Quan deies eròtic jo pensava... si és una preciosa història d'amor!!!!! després, en acabar de llegir, només puc dir: MOLTES FELICITATS! Tota una vida i que encara puguis fer-li un regal amb tanta sensualitat, és una dona afortunada!!! Que tingueu un dia inoblidable!

rebaixes ha dit...

Com que tots, en els comentaris,per diferentes paraules aneu a un front comú. com son el desitjar-nos felicitat...
Vull posar-hi un contet curt que m'ha vingut en el magí aquests matí donant una passada jnt amb la mestressa pels paons.
Una colla d'amics voleren fer una festa, jo porto la sal, jo, l'oli, tu el vi, tu porta... i aixì ompliren la cuina de viandes i elementa per un bon tiberi, tots es rexupaven els dits. Un, el més vell, en principi no aportava res físic, els digué, jo portaré L'AFECTE.
ja sé que sabeu que diu el diccin.
a mi em diu.- Qualsevol sentiment que commou l'anima.
En aquest grup que lliurement hem constituit no n'hi falta d'AFECTE, per que ademés hem entrat ja en la ESTIMA, APRECI,un munt de paraules que ens diuen que ha nascut una manera d'entendre les emocions, els ssentiments... JO CREC QUE ENS TENIM MÉS QUE AFECTE, I SI VA PER TOTS, VOLDRIA INDICAR QUE AVUI TAMBÉ DE FORMA ESPECIAL EL DONEM A LA ZEL,per que té sal i oli i...
i sap que ens té amb l'AFECTE i el que continua.
A tots moltes gràcies per fer el que feu amb mi, em demostreu AFECTE, com jo vull que tingueu el meu. Avui i sempre una abraçada i un petó afectiu. Anton.

jo artin au ha dit...

Amb amor, tot és una altra cosa. Tot és el que ha de ser. Tot rep una nova formació. Tot és transformat. Res és el que era pel costum de les paraules. Felicitats Anton. Això deu ser l'erotisme: fondre's, sense confondre's.
Una abraçada.

GAIA ha dit...

Moltissimes felicitats! Us ho mereixeu!
Quina dedicatòria tan bonica que has fet.

Jesús M. Tibau ha dit...

Moltes felicitats, i fes-les extensives a la teva dona.

Una abraçada

Joana ha dit...

Moltes Felicitats a tots dos!!!!
Posem-n'hi 40 més? I per què no!
Bon diumenge, bona taula i un miqueta de cava!
Salut amic Antó!