divendres, 3 de febrer del 2012

A LES GALTES EL SOMRIURE.. aquarel·la de l'Anton. CABACES ÉS UN BELL POBLE - FESTA MAJOR







2 – 2- 12
A les galtes el somriure
sortint-ne
de l’instant del fred.
Fred que el vent porta.
Fred que no es vol intern.
I,... el somriure
treu l’esperit al carrer
i ens clama i exclama :
-Per què vols el fred  ?
........
CABACÉS ÉS UN BELL POBLE
Avui , dia 3 de febrer, sant Blai és la festa major de Cabacés. L'any 98 en el seu programa de festes hi van incloure aquest escrit que veiueu més avall, propiciat per Vicent A. i Roser Ll. dos bons amics meus.
Jo vaig perdre el llibret o es va distreure entre el paperam i no el trobava. Un dia a una persona amiga Pilar.S.oriunda de Cabacés i que resideix molt prop de casa li vaig consultar i seguidament em va facil·litar el programa, avui poso aquí l'escrit. Estic fent un Power Point amb fotos recollides d'altres persones i de meves amb mateial escrit en temps en que la Roser Ll.- fa més d'un any que ens va deixar- m'esperonava per que redactés coses referents al seu lloc de naixença.Anton- 3-2-12.


5 comentaris:

montse ha dit...

Aquest somriure calorós ens abriga del fred.

Salut!

Mari-Pi-R ha dit...

Que bien que pudiste hallar de nuevo el cartel publicitario, recapitular los escritos recuerdos o lo que sea es muy bueno para revivir buenos momentos.
Un abrazo

Carme Rosanas ha dit...

Segur que faràs un recull molt bonic, Anton!

Pilar ha dit...

Una bellesa el rubor del somriure i el que estàs treballant.
M'agradarà veure el resultat.

M. Roser ha dit...

Si que és un bell poble i amb la neu i els llums de la nit, preciós...No deuen poder fer gaires actes de la Festa Major, al carrer amb aquests freds...
Segur que les galtes queden ben vermelles i el somriure una mica gelat...molt bonica l'aquarel·la.
Bona nit,