Aquesta persona entranyable ens ha treballat per que en gaudim d'aquesta flor tant vistosa, alegre. que porta al sarró felicitat per un mirar tranquil, bonhomiós, esperançat i apasionat... Té , ens mostra tantes facetes que em quedo amb la gràcia de fer-nos feliç... Crec que la CARME vol això donar FELICITAT, AMOR, PAU... Quantes coses...!!! I no se'n desfà d'elles sino que al oferir-les li creixen com rovellons en bosc adeqüat... Quanta generositat a ma plena ofereixes...!!! Gràcies per el que fas, ets INSUPERABLE... QUE TINGUIS, TINGUEM UN BON NADAL...Anton.
.......................
Amb el roig de la passió
i el verd de l'esperança
TU ens portes benaurança
en el teu cistell del cor.
Sigues feliç, bona noia,
no camviïs tarannà
en la xarxa fas història
i amics pel teu casal.
.............. Anton.
24 de desembre de 2010 10:48
Em poso més vermella que les fulles... ets increïble!
ResponEliminagràcies, Anton!
Una abraçada ben forta!
Els trenets trenen paraules d'admiraciço i amistat. Pujo també a aquest trenet, gaudint d'una flor que també em meravella.
ResponEliminaUna abraçada a tots dos!
Gràcies, Anton.
ResponEliminaMoltes felicitats!
Una abraçada,
Janet
Tant la Carme com tu, Anton, sou unes persones admirables que he tingut la sort de conèixer gràcies al món dels blogs i á la poesia, l'essencia de la qual compartim, sens dubte.
ResponEliminaMolt bon Nadal!
Bon Nadal Anton. Feia molts dies que no passava o no deixava comentari però no volia deixar de felicitar-te el Nadal! Que passeu un bon nadal i unes bones festes.
ResponEliminaÉs única, com tu, com molts que sempre teniu unmoment pels altres. No passo gaires bones diades, no sé, em costa sortir de mi mateixa i parlar, explaiar-me sense plorar. Què t'he de dir? Sigues ferm com ets, Antón, guarda la força que ens vas encomanant poc a poc a tots. Un gran petó, estimat, cuida't, cuida'ls.
ResponEliminaBon Nadal Antón. La flor preciosa i el vers encara més :)
ResponEliminaMOLT BONES FESTES I PETONASSOS!
ResponEliminaMoltes gràcies Antón per la teva visita al meu Bloc. Bones Festes i una abraçada,
ResponElimina